Thursday 17 November 2011

3 Negara berentap di pentas MLM



Seakan baru sahaja Maharaja Lawak musim ke-5 melabuhkan tirai, kini Astro sekali lagi menerbitkan sebuah program yang menghimpunkan para pelawak professional dalam sebuah pertandingan mencari pelawak terbaik serantau iaitu Maharaja Lawak Mega (MLM).
Membabitkan 3 buah Negara iaitu Malaysia, Singapura dan Indonesia,para peserta akan berentap diatas pentas untuk dinobatkan sebagai Juara Maharaja LawakMega sekaligus membawa pulang hadiah utama wang tunai sebanyak RM350,000. MLM menghimpunkan 15 penyertaan secara berkumpulandan dua penyertaan solo di manamereka akan diadili dengankonsep 70% markah juri dan 30% undian penonton. 3 juri tetap yang akan mengadili dan mengkritik para peserta saban minggu ialahpenyanyi tersohor Negara, Datuk SitiNurhaliza, Chef Wan dan lagenda bola sepak Negara, Zainal Abidin Hassan. Antara pelawak terkenal tanahair yang menyertai MaharajaLawak Mega ini ialah Sathia, Imuda,Abun, Jalil Hamid, Mat Over, Mr.Os,Yassin, Didie Alias, Afdlin Shauki,Harun Salim Bachik dan ramai lagi.
Program yang diacarakan olehDato’ AC Mizal ini akan bersiaran secara langsung di kaca TV andapada setiap Sabtu, Jam 10.00 malam menerusi siaran Astro Warna (saluran 132).

0 KOMEN:

Post a Comment

VIDEO PILIHAN