Thursday 17 November 2011

SANA SINI SITU 1


Antara yang sinonim dengan Felda ialah kehidupan warganya yang kaya dengan pelbagai aktiviti. Di mana-mana jua mereka, tanpa mengenal statusdan usia tidak jemu-jemu bergerak aktif. Foto-fotodi halaman ini merupakan cebisan kecil daripada sekian banyak aktiviti yang digerak dan dijayakan oleh warga Felda dan semua itu secara tidak langsung menjadi sebahagian daripada resipi yang meletakkan Felda di tahap sekarang sebagai sebuah entiti yang di kagumi dan disegani.

 
Majlis sarapan pagi bersama-sama ketua blok wanita Felda Soeharto dengan Dato’Haji Mohamad Idris Abu Bakar,Adun Hulu Bernam, merangkap Ketua UMNO Bahagian Hulu Selangor.









Sebahagian tetamu majlis Malam MesraAidilfitri anjuran bersama Seranta Felda dengan Persatuan Penduduk Persiaran Tasik P18K, Putrajaya.





 
  Pengerusi Felda,Tan Sri IsaSamad dalam sesi Bicara Rakyat yang diadakan bersempena Konvensyen GabunganPemikir Profesional Felda (Gaprof) di A Famosa, Melaka. 
 
Pasukan Ogross Dirtbike Club yang turut memeriahkan Karnival IktirafJohor2011 di Felda Penggeli Timur, KotaTinggi,Johor

Antara mereka yang menjayakan Karnival Iktiraf Wilayah Terengganu 2011 yang berlangsung di Ketengah Jaya, Dungun.-Gambar: Utusan Malaysia


Sebahagian daripada lebih 200 golongan profesional dan berkemahiran kalangan generasi anak peneroka Felda berjaya dari seluruh negara yang berkumpul di Konvensyen Gabungan Pemikir Profesional Felda (Gaprof) di Melaka pada awal Oktober lalu.



 

0 KOMEN:

Post a Comment

VIDEO PILIHAN