Tuesday 15 November 2011

R.C.W artis paling wangi?

Sejak namanya digosipkanbercinta dengan jejaka‘bergetah’, siapa lagi kalau bukanShahir AF8, nama Rozita Che Wan(RCW) antara yang tak kurangmendapat perhatian dalam arushiburan perdana.
Namun, keduaduanyadilihat lebih senang untukbersikap ‘cool and steady’ sekalipunsuatu waktu dulu RCW pernahmengeluarkan kenyataan seolaholahmengiyakan kenyataan itu.
Andai benar mereka bercinta, SSharap bila sampai serunya nakmenjamu nasi minyak, janganlahpula lupakan SS okey! Ops...
Okey, tinggal seketika kisahcinta mereka kerana ada sesuatuyang menarik nak kami kongsidengan bintang berleher jinjangni. Umum tahu RCW baru sahajabergandingan dengan Ally Iskandarsebagai host untuk Anugerah Skrin2011 (AS2011) yang baru sahajaberlangsung pada 4 Novemberlalu. Yang pasti, RCW telahmelangkah setapak lagi ke hadapanmengembangkan lagi bakat seninyasebagai pengacara.
Satu perkara yang nak SSkongsi di sini pasal RCW, barubaruni adalah beberapa temanselebriti telah melabelkan RCWsebagai artis Malaysia palingwangi. Amboiii... beruntunglah!
Tidak sahaja Ally Iskandar, malahpelakon berbakat Lyana Jasmeypun turut mengakui perkara tersebutketika duduk bersebelahan denganRCW sewaktu majlis sidang mediaAS2011 berlangsung. Kenyataanini dikuatkan lagi dengan cakapcakapjurugambar yang jelasnya‘terpesona’ dengan aroma yangdatang dari kelibat RCW setiapkalilensa kamera dihalakan padaselebriti yang berasal dari Utaratanahair itu.
Ha, inilah baru dikatakan selebritisebenar. Penampilan diri dijagadari hujung rambut ke hujung kaki.
Padanlah personaliti RCW sentiasanampak cantik, anggun danmengancam...Yalah, bila dah wangi,segalanya rasa yakin. Bertuah’budak’ Kampar tu kannn...Ops!
Jangan marah, nanti cepat tua...
SS: Pantang jumpa kedai minyakwangi, mesti nak singgah!

0 KOMEN:

Post a Comment

VIDEO PILIHAN